Ejen Hartanah: Rumah Mampu Milik, Saya Bantu Anda Miliki Rumah Idaman Anda

Saya Nuruddin Subian merupakan perunding hartanah berdaftar di Chester Property. Saya mempunyai pengalaman membantu ramai klien dalam urusan pembelian rumah pertama mereka. Sila hubungi saya untuk mengetahui proses pembelian rumah.
Hubungi Nuruddin

Servis Professional Saya

Saya Uruskan SEGALANYA!

Saya ingin anda capai misi mendapatkan rumah idaman pertama anda!

Perkiraan kelayakan untuk membeli rumah, gaji, dokumen yang berkaitan untuk proses pembelian rumah akan saya uuruskan. Anda hanya perlu sediakan maklumat yang kami perlukan dan tunggu berita baik daripada kami untuk anda!

Harga Rumah Mampu Milik

Harga yang ditawarkan sangat berbaloi jika dibandingkan dengan reka bentuk dan ruang di dalam rumah. Menjelang 2023, harga rumah akan jadi semakin mahal. Namun, anda masih mampu miliki seunit rumah teres di bawah harga RM 200,000!

Telah Membantu Lebih 100+ Klien

Saya ingin anda tahu betapa MUDAH sebenarnya untuk anda dapatkan rumah pertama!

Kami telah membantu lebih dari 100 pelanggan untuk membeli rumah yang berharga bawah RM250K.

Mudah, cepat dan yang paling penting, kami akan berusaha sehabis baik untuk melayakkan anda memiliki seunit rumah.

Projek Rumah Mampu Milik

Perak

Bidoria Residensi

Bidor
1300 sqft (20 x 65)
3 bilik 2 bilik air
Hanya BOOKING RM100 sahaja, yuran guaman dan lain-lain semua pemaju cover!

Berminat kan? Macam ni. Unit tak sampai 100 je lagi. Jadi baik lah cepat.
Hubungi Nuruddin

Lagenda Teluk Intan

Bandar Baru Sitiawan Perdana
1,800 sqft (30 x 60)
3 bilik 2 bilik air
?????? ?????, ?? ???? ??? ?????? ????? ?? ???? ????? ?????????? ???? ????? ??? ?????? ????? ?????????,???? ????? ???? 100% ???? ?????‼ 

???? ???? ???????? ???? ????? ???????? ????? ?????? ?????
Hubungi Nuruddin

Bandar Baru Setiawan Perdana Phase 4A

Bandar Baru Sitiawan Perdana
1800 sqft (30 x 60)
3 bilik 2 bilik air
?????? ??????? ????? ???????? ??9++ ❗
?????? ????? ????? ????? ???? ?, ???? ??? ????? ????
???? ?????. ????? ?? ???? ?????? ????????? ????2 ?

????? ????? ???? ? ??????? ?? ??????? ???? ?? 198?
??????. ??? ???? ???? ??? ??????? ????? ?? 100 ??? ??? ??? ????? ?????? 10% ???????.
Hubungi Nuruddin

PR1MA Double Storey

Bandar Baru Sitiawan Perdana
1064 sqft (20 x 70)
3 bilik 2 bilik air
?????? ??? ???? ??? ????? ????? ?????
???????? ????? ????? ??????? ?? ???????? ?????.
Hubungi Nuruddin

Johor

New Development - Mersing

Mersing
1064 sqft (20 x 70)
3 bilik Tidur 2 bilik air
?????? ???? ????? ????? ?????????
MERSING, JOHOR KINI DI BUKA UNTUK PENDAFTARAN.
HARGA DI BAWAH 200K !!
Hubungi Nuruddin

Kedah

Darul Aman Lagenda

Sungai Petani
20' x 65' Size Tanah
20' x 40' Size Binaan
3 bilik 2 bilik air
Gaji bersih RM 2,300 dah layak untuk memohon ‼️
?????? ????? ????? ?????? ????? ??????? ??????? ???? !!
Hubungi Nuruddin

Selain Daripada Projek di Atas

saya juga turut menjual projek baru yang mampu milik sekitar selangor , kuala lumpur dan juga negeri2 lain

Nak Beli Rumah Pertama Anda?

Saya Nuruddin Subian merupakan perunding hartanah berdaftar di Chester Property. Saya mempunyai pengalaman membantu ramai pemilik dan pembeli hartanah dalam urusan jual beli. Sila hubungi saya untuk bantuan jualan dan pembelian hartanah.
Hubungi Nuruddin

Hubungi Nuruddin Untuk Sebarang Pertanyaan Mengenai Pembelian Rumah

Nama: Nuruddin Subian
H/P: +6012-385 4909 (Call/Sms/Whatsapp)
Email: subiannuruddin@gmail.com
Perunding Hartanah Berdaftar

#Marketing #JualRumah #BeliRumah #RumahMurah #AgentHartanah #Ejen #Hartanah